ahasi

Alla inlägg under april 2011

Av Hanna - 29 april 2011 23:21

Go'kväll! :) Idag när jag kom hem åkte jag och mamma till Vänersborg där vi mötte pappa som hade åkt buss från jobbet. Vi gick först till sportringen och köpte joggingskor, och lite mjukisshorts. Skitsnygga !!
Och ett par tajta shorts som man  ska ha när man tränar friidrott, som jag gör. :D
Ja, sen gick vi till Lindex där jag köpte typ fyra bh:ar. ;) två svarta, en vit och en söt rosa. Och lite annat smått o gott ? :D
Sen köpte vi revben på Ica Kvantum. GOTT ! Sen när vi kom hem såg jag på Talang, nu är ju det slut så då gick jag ner till datorn och pratar med Carl, Hempus B, och Jakob på Skype. Och lyssnar på Bon Jovi, Bed Of Roses. Han är ju bäst ! Japp, nu äter jag chips, jag prova en ny sort jag aldrig sett, kommer bilder här sen. I morrn ska jag på klubbmästerska med friidrotten i Uddevalla. Någon ny friidrottshall jag bara varit i en gång. Ska bli riktigt kul tycker jag. Sen på söndag ska jag på fotbollsmatch i Vänersborg. Det gick ju så bra på första seriematchen i onsdags :) 2-2. Då får man hoppas att det går lika bra, den här gången, eller kanske ännu bättre om vi har tur ? Det har ju inte gått så bra tidigare år. Tyvärr, men det här året ska vi ta igen alla förluster ! Så det ska bli kul ! Men efter friidrotten i morrn kanske jag ska vara med någon kompis, jag vet inte ? :) Det är ju faktiskt valborgsmässoafton.
Aja, nu har jag inget mer att skriva om, puuuuuuussssssss / Haaannaaaaa


  gött ! Jag har ätit choklad nyss så mina tänder ser lite knepiga ut... ;)   Goda chips !!!




En sak till, jag har en ny blogg, på blogg.se. Jag har den bara för att alla jag känner som har blogg.se säger att det är jättesvårt att hitta en bra design till den, och att det är svårt att ändra den så jag ville bara prova för att  ändra design på den asso. Jag ska inte ha den till något mer. Bara designa den för skojs skull, som en liten utmaning :) Men inlägg ska det bli då & då på den med !! Fast den häe bloggen gillar jag MYCKET bättre !!

Pussar !!!  http://www.lifeashixy.blogg.se/


snygg eller vad ?! :D

:

Av Hanna - 25 april 2011 21:15

 Jag och Rebecka !


 

Bästisar i sex o ett halvt år ungefär ! Otroligt !!    

 

Peace out !   

( ursäkta att den är sne :/)

    

Lite kompiskt ;) Jag gick ut barfota   

  

Hanna+Rebecka

BFF

Sex & ett halvt år !




  











Av Hanna - 25 april 2011 16:24

Hejhej !!

Idag har jag varit på Grönbete, kuuuul ! ;)

Där spelar man fotboll, eller ah, fotbollsövningar -.-

tråkigt som få, men men !!

Inget annat för mig ändåså ? :)

Igår va jag med Rebecka lite på kvällen, kulkul !! :D

Ahh, vi greja lite, tog kort kanske kommer sen.

När jag kom hem från grönbetet duschade jag, nu ska jag snart på sånglektion :)

kul^^


Puss / H

Av Hanna - 23 april 2011 12:32

GLAD PÅSK !!!!!!


Idag ska jag till Erik, ska fira påsk med Eriks familj, Victorias familj, Amanda As familj, och två eller en till familj ? :)

KUL !!

Det kommer bli 20 pers,yiihoooyy !! :D

Men i morse väckte mamma mig halv elva, jag fick INTE sova färdigt på långa vägar !! Buuhuhuuuu !! :'''(

Menmen ! Jag skulle säkert sovit än ? xd

så, jag fick 2 stora påskägg med godis, och en luvtröja från BikBok :)

TACK !!!!!!

Älskar det !

plus ett påskbrev från Edwina, nmed godis i :)

Tack till dig med Edwina !! Jättesnällt

Så, nu ska jag väl, ahru, gå ut eller nått ?



Puss/H





Av Hanna - 22 april 2011 20:55

Hej !

Nu har jag precis kommit hem från bion, asbra !!!!

Jag o Emma börja gråta, aso den va ju jättesorglig !! (fjollvarning :s)

haha, ajja.

Så nu kollar jag på talang 2011 och ska äta kycklig ;)

Gott !!!

Allt för nu :)

Kommer outfit bilder nu :)




Puss/H




outfit idag:     tyx ? älskar kläderna !!!!!!!

Av Hanna - 22 april 2011 16:55

Hejhej !

Idag har jag varit med Tobias ;)

Vi prata typ hela tiden på mitt rum, såg på videos på min mobil och satt vid datan :)

Kul :P

Sen åkte han hem,

så nu ska jag på bio med Emma :)

Så fort hon klommer hem från sin mamma x)

Nu har jag bytt om och sminkat om mig lite ?

:D


allt för nu !



Puss/Hanna




  Hääääär, är Tobias ;)



Av Hanna - 21 april 2011 18:53

         Hejhej !

Idag va jag med Jakob i kojan och greja typ mycke ;)

KUL !!!!

Men inna han som tog jag kort på snus ;)

Kommer lite bilder nu :)


      SÖTAST (L)


Av Hanna - 21 april 2011 10:30

Hejhej !

Förlåt att jag inte blogga igår jag hade inte tid ;)

Jo, gårdagen började med att Emma ringde så vi va ett tag, jag och hon gick till Kiosken och köpte godis, muuuumsss !!

Sen kom Jakob, Sofie och Ida cyklande ;)

Jakob fick en godis av mig för han blev så läskad ;)

Sen så fick han mina tre kronor som fanns kvar och gick in och köpte sig två godisar och en klubba ;)

hahahahha :D

Ida sulle hem då, så hon och Sofie åkte hem, sa hejdå till Jakob, såklart ! ;)

Ajja :)

Så Jakob kom med mig och Emma istället :P

det var kul :D

Sen så skulle Emma till sin mamma så då var det bara jag och jakob kvar :)

Jag och Jakob fick pengar av mamma som tack för att vi skulle gå och lägga i vykort på lådan vid Tempo ;)

Jag och jakob fick 10 kr var så vi köpte 2 colaburkar för 10 kr ?! ofattbart billigt !! Och en godis påse ;)

Som vi delade på. Det blev 2 kr över det vi hade, så som tur var va Emil Js mamma där, hon betalade dom 2 kronorna ;)

TACK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sen skulle jag och Jakob göra ett bord till en koja (på ett hemligt ställe)

Så vi fick ta vårat gamla golv xd

hhaa xp

Som tur var höll Jakobs grane Janne på att byta bräder vid taket så vi fick ta lite gamla bräder :)

Och så fick vi låna såg och hammare spik typ ? :)

Sågen sög så vi fick kämpa ett tag xd

haha :D

Jaa, det slutade med att vi gav upp med benen till bordet så nu står den lutad mot en hink och aa.....

Det blev bra det med !!

Sen så va klockan typ nio då tog vi kvällen ;)

När jag kom hem så åt jag, samma som igår,

GOTTTTT !!!!!!

Sen såg jag på Beck, Levande begravd till 12 typ ?

Då va jag stentrött !!
haha :D

Så då gick jag och la mig :)


Så till idag då,

nu ska jag hoppa in i duschen och sen göra lite gitarrläxa ! ;)

Sen kommer Jakob hit n'r han sålt lotter till Rasmus i klassen :)


Aah, så är det !



Puss/H



BTW: Inga kommenterar !? Det är tråkigt att blogga då ! Och när det väl kommer kommentarer är det från samma personer hela tiden !

Hallå !? läs inte bara min blogg kommentera också !!? -.-

Ahasi

                      Ahasi's

 

 

Hej !

 

 

Jag är en tjej på 12 år som bor i Dalsland med mina föräldrar, och då & då mina två brorsor, som är några år äldre än mig. Jag går i skolan som alla andra barn i min ålder. Annars på fritiden spelar jag fotboll sedan 7 år tillbaka. Och så går jag i friidrott sedan ett halvår tillbaka. Så tar jag sånglektioner sedan några år tillbaka, och så spelar jag gitarr som jag gjort i ett halvår men sedan tagit en paus, och nu börjat om på nytt. Annars är mitt liv lugnt, jag är med kompisar, bloggar. Allt vanligt.  

Jag bloggar om mina vardag, vad som händer i mitt liv m.m. Jag hoppas ni följer mitt liv som "Ahasi". Mitt riktiga namn, Hanna.

 

 

Enjoy !

 

 

 

Följ min blogg via Bloglovin' eller Blogkeen.

 

 

Följ mitt liv, vardag, intressen, kompisar. Allt du kan tänka dig !

 

It will never end ...

Clock

Hannas-Playlist

♥Från & med du/Oskar Linnros♥

Lyssna & njut !<3

Mina Foton♥

                     

Tack för titten♥  

Minia Modellbilder♥

              

Tack för titten♥

Mina Designbilder♥

       

Tack för titten♥

Mitt Bloggvärde

Sök i bloggen

Undrar du någonting?♥

11 besvarade frågor

Omröstning♥

Följer du min blogg ?
 Ja !!!
 Kollar, då & då...
 Ibland, inte ofta....
 Nja, jag har bara sett den en gång !
 Nej !
 Aldrig, jag orkar inte !!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6
7
8 9 10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Skriv vad du tycker/tänker om min blogg♥

Vädret

Länkar

Mina senaste inlägg♥

Kategorier

RSS

Arkiv

♥Mina älskade besökare♥

Besökare

Ovido - Quiz & Flashcards