ahasi

Alla inlägg under februari 2011

Av Hanna - 28 februari 2011 20:12

Hej hej !!

Idag i skolan gick allt jättesnabbt & super bra !!

Jippie ! :D

Jag fick beröm på gympan & det är ju alltid en extra tummen upp ! haha :)

 

Efter skolan gick jag & Jenny & Rebecka hem till Rebecka. Vi gjorde mat, själva !

Vi gjorde världens godaste köttfärsås & makaroner. ;D

(Recept kanske kommer...)

haha, köttfärsen kinde ingen av oss förstå hur den kunde bli så god för att ingen av oss hade någonsin gjort köttfärs, haha ! :)

Sen slingade jag, Rebecka & Jenny håret ! Rosa, Silver & viiiiiiitt :D

Rebecka hade hårfärg som kan tvättas ur... :)

 

Sen åkte Jenny hem & då åkte jag & Rebecka till overallprovning på Fiffen för att få nya träningskläder till fotbollen ;D

 

Jag beställde både en mjukisoverål & ett träningsset

:)

 

Hörs i morrn !!


Pussar & Kramar Hanna   





Bild:   

På slingorna ;D

Av Hanna - 27 februari 2011 19:49

Hej heeeeeeeej !

Idag har jag varit på middag med farmor, Pernilla, (min kusin) Stefan, (Min farbror) Annika (Stefans fru) & pappa, mamma & Niklas :D

Det var så GOTT ! Jag åt fläskutterfilé till huvudrätt, & till efterrätt plöjde jag efträtten på vattenmelon, haha ! :)

 

Nu ska jag se på Solsidan !

Ska bli så kuuuul ! Men jag stör mig på Ove.. hah :)


 

Pussar & Kramar Hanna    


Av Hanna - 27 februari 2011 12:42

Hej hej !

Nu har jag nyss kommit hem från sånglektionen hos Gunn-Britt.

Hon är den bästa läraren EVER !! :)<3

Så till höstlovet ska hon ordna en konsert med sina bästa elever, jag ska va med & sjunga !! :)<33

Hon jobbar på Kungliga musikhögskolan men nu har hon sagt upp sin fasta tjänst där för att hon ska utöka sitt sammarbete med ROBERT WELLS !!

Grymt !! Haha :D

 

Nu ska vi snart åka & äta middag/ lunch med farmor & "co" för att farmor fyllde år förra helgen men då blev det ju inget för att  vi var på bröllop...

Men men ! Då blev det nu !

 

 

kanske skriver igen sen ? :)

 

Pussar & Kramar, Hanna   

Av Hanna - 26 februari 2011 12:31

Hej, igen.

Jag tog ju bort besökstatistiken, fast jag tar tillbaka den da !


Haha, ;D


Många kramar, H<33


Av Hanna - 26 februari 2011 12:23

Hej hej !

Som ni kanske har märkt så har jag tagit bort "besökstatistiken" på min blogg. Undra inte varför för att jag kommer skapa en länk där jag skriver hur många besökare jag har.

Om jag kommer på hur man gör.. :)


Kram. H<33

Av Hanna - 26 februari 2011 12:07

hej hej !

jag ville bara säga grattis till min kusin Jörgen som har förlåvat sig med Lotta !

Vad kul !! Så nu kommer det väl KANSKE ännu mer bröllop !

Vilket betyder, ännu mer kort & då behöver jag en ännu bättre kamera !!

 

Puss. H<3

Av Hanna - 26 februari 2011 10:12

Hej hej !!

Idag ska jag inte göra så mycket..

Ha tråkigt !!!

Men vi kanske ska åka till Överby och handla present åt farmor som fyllde år förra lördagen... Men i morgon blir det ett litet kalas för henne med min farbror, Stefan hans barn & fry, Linus & Niklas & vi här hemma, aa ni fattar väldigt många från pappas sida av släkten... Haha<3

 

Men nu ska jag nog greja lite med bilder och lite mer...

 

Men är det någon som vet om man kan ha en bild på menyspalterna eller vad dom heter ?

Säg gärna då !

 

 

Puss. H<3

Av Hanna - 25 februari 2011 21:54

 

Ska jag byta header ? Den här är finare+ modernare !! :D<33 

Ahasi

                      Ahasi's

 

 

Hej !

 

 

Jag är en tjej på 12 år som bor i Dalsland med mina föräldrar, och då & då mina två brorsor, som är några år äldre än mig. Jag går i skolan som alla andra barn i min ålder. Annars på fritiden spelar jag fotboll sedan 7 år tillbaka. Och så går jag i friidrott sedan ett halvår tillbaka. Så tar jag sånglektioner sedan några år tillbaka, och så spelar jag gitarr som jag gjort i ett halvår men sedan tagit en paus, och nu börjat om på nytt. Annars är mitt liv lugnt, jag är med kompisar, bloggar. Allt vanligt.  

Jag bloggar om mina vardag, vad som händer i mitt liv m.m. Jag hoppas ni följer mitt liv som "Ahasi". Mitt riktiga namn, Hanna.

 

 

Enjoy !

 

 

 

Följ min blogg via Bloglovin' eller Blogkeen.

 

 

Följ mitt liv, vardag, intressen, kompisar. Allt du kan tänka dig !

 

It will never end ...

Clock

Hannas-Playlist

♥Från & med du/Oskar Linnros♥

Lyssna & njut !<3

Mina Foton♥

                     

Tack för titten♥  

Minia Modellbilder♥

              

Tack för titten♥

Mina Designbilder♥

       

Tack för titten♥

Mitt Bloggvärde

Sök i bloggen

Undrar du någonting?♥

11 besvarade frågor

Omröstning♥

Följer du min blogg ?
 Ja !!!
 Kollar, då & då...
 Ibland, inte ofta....
 Nja, jag har bara sett den en gång !
 Nej !
 Aldrig, jag orkar inte !!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12 13
14 15
16
17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Skriv vad du tycker/tänker om min blogg♥

Vädret

Länkar

Mina senaste inlägg♥

Kategorier

RSS

Arkiv

♥Mina älskade besökare♥

Besökare

Ovido - Quiz & Flashcards