ahasi

Alla inlägg under januari 2011

Av Hanna - 31 januari 2011 19:11

Heeeej !!!

Idag efter skolan gick Vickan med mig hem.

Vi hade jättekuuuuuuul !! Vi åt värmda pannkakor, tog kort, lyssnade på musik, åt godis, satt vid datan, busiiiis !!

Thahahahah !! Kul kul !!

 

Idag i skolan var det jättebra för att jag fick sitta bredvid Jördis !!!

Äntligen en tjej !! Kul kul !!

Det blev lite fnissigt för att både jag och hon är ganska klumpiga när vi är med varann, men vi har alltid jättekul !!

 

///HannaAAA!<3

Av Hanna - 30 januari 2011 20:42

Tyvärr,

det kommer inga bilder på kontoret idag för att det är fortfarande inget att ta kort på...

 

 

 

 

//HannaAAAAAA<3<3<3<z3<3<3<3<3<3

Av Hanna - 30 januari 2011 18:32

              

Lite bilder bara !!   

Btw: Har haft tråkigt idag !!   

 

Av Hanna - 30 januari 2011 12:19

  

Gjorde den själv !!

Ska jag ha header nu eller ska jag ha bloggnmn eller BÅDA ?!

Mina läsare bestämmer !!   

 

Nån som behäver header säger till jag går på bertällningar thaha !!!

Nedå säg till i en kommentar !! ;)

Av Hanna - 30 januari 2011 12:10

  

Hej, igen !!

Nu har jag lagat lunch, SJÄLV !!

Det blev pannkakor med smör.....!!

MUMS !!!

 

Kramisar HannaAAAAA !! <3333

Av Hanna - 30 januari 2011 10:43

Hej hej !!

Idag ska jag vara hemma och bara göra LÄXOR !! Tråkigt !! Men jag har inte så mycke läxor bara glosor... Vill vara med kompis men blir nog inget av...   

 

 

 

Idag ska vi börja möblera i kontoret äntligen !!!!

Kommer nog några bilder ikväll när det är klart !!

 

Nu ska jag nog sitta vid TV:n och äta IKEA Chips och choklaaaaaaaad !!!

 

Det blev ju inget lördagsgodis igår eftersom jag somnade i min säng i en reklampaus som jag också gjorde i förrgår...   

 

 

///Hanna<3

 

Av Hanna - 29 januari 2011 21:26

Hej hej !!

Nu har jag nått läskigt och oförklarligt att berätta !!

Igår kväll (när jag hade tappat tanden) la mamma den på köksbordet. Framför (i mitten ungefär) ljusstaken.

I morse när vi vaknade låg tanden i TVÅ delar på bordet. Vi tänkte att det var Snus (katten) som hade varit uppe på bordet under natten och lekt med den så att den bröts.

Nu när vi kom hem efter en lång dag på IKEA låg tanden som den gör på bilden här. I tre delar och bredvid ljusstaken !!

Och Snus har inte varit inne på hela dagen !!!!!!

Kan någon förklara detta ??   

 

Jag tror att det är Lars-Erik....

Hoppas att han har det gott där uppe i allafall !!

 

//HannaAAA!!<33

Ahasi

                      Ahasi's

 

 

Hej !

 

 

Jag är en tjej på 12 år som bor i Dalsland med mina föräldrar, och då & då mina två brorsor, som är några år äldre än mig. Jag går i skolan som alla andra barn i min ålder. Annars på fritiden spelar jag fotboll sedan 7 år tillbaka. Och så går jag i friidrott sedan ett halvår tillbaka. Så tar jag sånglektioner sedan några år tillbaka, och så spelar jag gitarr som jag gjort i ett halvår men sedan tagit en paus, och nu börjat om på nytt. Annars är mitt liv lugnt, jag är med kompisar, bloggar. Allt vanligt.  

Jag bloggar om mina vardag, vad som händer i mitt liv m.m. Jag hoppas ni följer mitt liv som "Ahasi". Mitt riktiga namn, Hanna.

 

 

Enjoy !

 

 

 

Följ min blogg via Bloglovin' eller Blogkeen.

 

 

Följ mitt liv, vardag, intressen, kompisar. Allt du kan tänka dig !

 

It will never end ...

Clock

Hannas-Playlist

♥Från & med du/Oskar Linnros♥

Lyssna & njut !<3

Mina Foton♥

                     

Tack för titten♥  

Minia Modellbilder♥

              

Tack för titten♥

Mina Designbilder♥

       

Tack för titten♥

Mitt Bloggvärde

Sök i bloggen

Undrar du någonting?♥

11 besvarade frågor

Omröstning♥

Följer du min blogg ?
 Ja !!!
 Kollar, då & då...
 Ibland, inte ofta....
 Nja, jag har bara sett den en gång !
 Nej !
 Aldrig, jag orkar inte !!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19
20
21 22 23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Skriv vad du tycker/tänker om min blogg♥

Vädret

Länkar

Mina senaste inlägg♥

Kategorier

RSS

Arkiv

♥Mina älskade besökare♥

Besökare

Ovido - Quiz & Flashcards